UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2014年7月14日 星期一

2014 Q嘜親子廚神大賽 ♡ Q 嘜親子甜品烹飪班‏

多謝公關公司的邀請
今年又再次以特別嘉賓身份獲邀出席『2014 Q 嘜親子廚神大賽』
由 2012 年首屆開始至今年第三屆,都有幸參與這個活動
陪同入圍隊伍一起參加 Q 嘜親子甜品烹飪班


日期:2014 年 7 月 13 日〈星期日〉
地點:銅鑼灣煤氣烹飪中心 ~ 香港銅鑼灣波斯富街 99 號利舞臺廣場 9 樓 A 室
 
 

今年複賽當日是世界盃冠軍誕生之日
甜品亦加添了世界盃元素
製作世界盃甜品 ... 所以派出最近愛上足球的囝囝一同出席

這個小朋友凌晨特登校好鬧鐘起身與儍爸一起睇『巴西 vs 荷蘭』的季軍賽
最初有點驚他睇完波不可以咁早起身出席這日的親子烹飪班
但他又好叻喎 ... 當我拍醒他起床又無發脾氣喎 ... 乖乖的起床刷牙換衫喎 ...

雖然睡眠不足,穿起小圍裙,戴上廚師帽的小廚師 ... 又幾精靈 !!!


今年 Q 嘜邀請了「美女廚神」Zoe Tsang 擔任複賽「Q嘜親子甜品烹飪班」為甜品導師
即場教各位大小廚神製作「Q 嘜世界盃甜品」

小廚師們都好專心的睇導師的示範 ... 因為之後到他們自己動手做囉 !!!


這日的「Q 嘜世界盃甜品」就是世界盃版的麵包布甸

做法及材料都好簡單,各位小廚師都可以應付到


親子烹飪班喎 ... 當然要父母與小朋子合作喇

我負責將方包切塊放在焗杯中,再放一些提子乾在裡面


囝囝小廚師負責製作蛋漿 ... 將砂糖及雞蛋拌勻,再加入牛油及忌廉拌勻
之後,將蛋漿倒入鋪好麵包塊的焗杯內,放入焗爐焗 25 分鐘

 

甜品入爐的時候,我們可以為甜品設計裝飾 ... 發揮自己的創意,加上糖皮足球、草地 ...

最後,插上支持隊伍的國旗就可以囉 !!!
但我喜歡德國,而囝囝就支持阿德廷 ... 用邊隊好呢 ???


最後,我們決定 .... 兩家國旗都用上

 

入圍隊伍製作的「Q 嘜世界盃甜品」都好有水準
好彩我不是評審 ...

因為評審們要在 20 隊裡面選出最後 10 強
進入 8 月 16 日於『美食博覽』中舉辦的決賽
爭取『Q 嘜親子廚神』的寶座
 
 

今年「2014 Q 嘜親子廚神大賽」
是香港優質標誌局 (Q 嘜) 舉辦的第3屆『Q 嘜親子廚神大賽』
每年有不少家長與孩子參加,一起享受親子下廚樂

大家下年都可以與小朋友報名參加的
只要小朋友年齡為 4-8 歲,即可與父母或公公婆婆或爺爺嫲嫲 (70歲以下) 組隊參賽 !

「2014 Q嘜親子廚神大賽」活動網址:http://form.redasia.com.hk/qmarkchef2014/
香港 Q 嘜 Facebook Fans Page http://www.facebook.com/qmarkhongkong



** 以上分享是以我的感受、喜好及情況作出分享及感受,合用 / 一試與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子