UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2014年1月6日 星期一

I ♡ 網購 ... Zalora 首次網購小分享

上次講過我都幾鍾意網購
亦分享了 skincare 的 online shopping
今次分享最近買過的服飾 online shop


我呢 D 精明師奶當然第一時間睇下有咩特價貨
咁啱想買對平底鞋
這對 Paul Glitter Ballerina Flat 特價了只是 HK$69.9



對於平時只有黑白灰藍色的我來講 ... 紫紅色仲閃閃的 ... 好似 sharp 了點
但用來襯黑色褲及牛仔褲都不錯 ... 好過,成日都黑暗暗

鞋的質料好柔軟,鞋的尺碼也合我腳,最讚是第一次穿也不刮腳


另外,也選購了 3 個長型錢包送比親友
送個新包包比她們過新年

3 個都不同顏色及不同款色的
也是我特別揀選比她們的 ... 希望她們鍾意喇

 
 

還有,值得一讚的是它們的送貨服務 ... 真是很有效率的
星期五上午落單,星期交下午已經送到呢
包裹也很整齊 ... 鞋盒仍然好 "四正",不會被壓至變型


More information :

Zalora FacBook Fans Page https://www.facebook.com/ZaloraHongKong

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子