UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2014年1月28日 星期二

又大一歲囉 ♡ 去了海洋公園慶祝喔

又大一歲囉
今年一早已經收到兩隻小魔怪的生日咭及儍爸的送的禮物



想換手機好耐,但未到換咩 ...
多謝儍爸 ... 有新手機用囉


它好似之前部 NOTE 2,但其實是泡菜國另一品牌,用法及功能都冇咩分別
但我好鍾意它可以自己 design 主頁面,將常用的 APP 放哂在自己整的頁面
這個就是我的主頁面,一按個相機圖案就可以影相喇


不只生日禮物,連生日蛋糕都早了一日切
佢地話生日果日有節目未必有時間切蛋糕
所以提早一日喎

WOW ...  去年是 My Melody 生日蛋糕
估不到今年是 My Melody 的好朋友 Kuromi ... 都是我的至愛 character



今日的節目 ... 原來是去海洋公園
生日的壽星仔壽星女是免費的
我地一家四口,只要買多一張成人及兩張小童票就得囉






當然去探大熊貓安安佳佳、企鵝仔、海獅、海豹等


今日仲睇了好耐 ... 好耐 ... 好耐 ... 冇睇的威威劇場
原來,都幾好睇的

威威劇場上演的『海洋小勇士』
用有趣的音樂劇形式為小朋友帶出保育海洋的意識
並了解垃圾對海底世界帶來的影響


最後,記住要睇埋水幕表演『雙龍奇緣』
在正門的位置,以前是水上樂園的位置,日間是一個很大的噴水池
到了晚間,運用水幕加光的投射、煙光再配合音樂的特效
就化身成為變幻萬千的舞台,好靚好好睇



沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子