UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2013年8月21日 星期三

清仔廚房 ♡ 親子烹飪班

早前,一些報導講現在的小朋友連煮個即食麵都不會
真是有點怕我家兩隻小魔怪都是咁

所以去年知道清仔廚房有親子烹飪班教煮即食麵
都試過報名參加的 ... 可惜,抽不到

今年再接再厲,特登早點為兩隻小魔怪報名
好彩地,今年不只被抽中 ...還抽到同一班的兩個位

 

費用全免的,但要先預繳 HK$50 按金,上課當日在現場即時退還 HK$50 按金
... 我諗是避免報了名當日又不出現的人


 

到達烹飪室後,先換上預先準備好的親子圍裙

而這個親子烹飪班目的是提升孩子生活技能及自我照顧能力
所以導師希望陪同的父母放手讓小朋友自己去做
只幫手做一些較危險的動作 ... 如倒熱水及開煮食爐


由於明火煮食的關係,導師先講解煮食要注意的安全事項

之後,可以開始製作新鮮麵條
由於時間關係,小朋友用預先準備好的麵粉團搓搓碌碌之後


放入麵條機切成麵條 就成為新鮮的麵條喇

這兩個新鮮出爐的麵可以拎返屋企慢慢品嚐


接著,導師教小朋友煮麵比我們食囉

 

先將 500ML 水煮沸,將調味粉倒在碗底
即食麵煮 3 分鐘後連湯倒入碗中,再在上面放火腿及雜菜粒裝飾


兩隻小魔怪煮的第一碗麵出爐喇

佢地煮比我地食的 ... 第一碗麵呀

 

這個親子烹飪班不錯的
學煮麵、有得食、禮物拎走 ... 還有張小廚神奬狀


 More information :
清仔廚房 http://www.nissinfoods.com.hk/tch/room/index.jsp

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子