UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2011年3月18日 星期五

24小時keep 住瘦,日夜不停燃燒脂肪 ... kilo off 24

早前介紹過 修身推介 ... 暖住瘦 飲住瘦 (按此重溫)
Kilo-Off Slimming Coffee & Tea 瘦身咖啡及瘦身果茶
幫我
快速修身、去水腫、減肚腩

今次又介紹 ... 針對性撃退肥胖成因,有助收緊腰部線條,纖體減磅的KILO OFF 24 ‧卡路離 24 天然瘦身丸 HK$288 一盒 60 粒




KILO OFF 24 可以為身體 24 小時日夜不停燃燒脂肪
WOW ... 啱哂我呢 D 為食鬼,一邊食一邊幫我燃燒脂肪,食多 D 都唔怕囉
... 可以 24 小時 keep 住瘦




KILO OFF 24 是法國 Laboratoires Vitarmonyl 藥廠製造
Laboratoires Vitarmonyl 藥廠於1994年創立,主力製造高品質同時適合大多數人食用的營養保健食品,它的宗旨:
  • 首選採用天然活性成分作為保健食品中的主要營養素
  • 生產和監督達國際藥廠水準
  • 由資深食品工程師及藥劑師管理
  • 維持最佳的質素 / 品質 / 效用比例 







KILO OFF 24 成份全天然,不含中西藥成份 ... 可以放心食用



有效 燃燒脂肪、收腰消腩、去水排毒、幫助消化
91% 女士成功消脂肪‧ 81% 女士成功收 ... 我又要成為其中之一




一盒 60 粒  ... 為一個 15 天的療程

每日食 4 粒,分別在早餐及晚餐前服用 2 粒




服用方法真的非常方便  ... 只要每日早餐及晚餐前用水吞服用 2 粒即可

膠囊式的瘦身丸 ... 易於携帶及吞服,冇特別的味道




服用了 7 日,冇特別減少食量及戒口,進食習慣與平時一樣

只日在早餐及晚餐後服用 2 粒 KILO OFF 24 ,服用後冇特別的感覺
亦唔覺有服用減肥產品常見的肚痛、腹瀉、嘔心、心痛或者心跳手震等不適的情況

由於我一向便便都頗正常,日日都有便便的
服用 kilo off 24 後,便便的顏色較深及氣味濃烈了少少
我想是將身體的毒素排了出來喔!!!

雖然體重只減了 1 磅,但最開心的是我的水泡 (肥肚腩) 細了呢 ~ ~
自從生了兩隻小魔怪後,這個水泡就跟著我喇,試了很多方法都減唔到的
但服用了 kilo off 24 後,我的褲管、褲子腰圍及臀圍都明顯鬆了
 ... 就知道我的水泡細了呢!!!
 

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子