UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2011年3月31日 星期四

囡囡的卸妝水 ... 我的潔膚水 ~~

 我無打錯字 ... 今次產品真是囡囡用的卸妝水,我的潔膚水
認識我的朋友都知我有個貪靚的囡囡 ... 反而我無化妝的習慣
她自己有一套小朋友用的化妝品及美甲套裝 ... 仲貪靚過我

雖然小朋友用的化妝品,是不用卸妝,用 BB 油抹乾淨就得
但每次抹完後,面上都很油膩的
所以我選擇了 由法國製造的好媽媽之選 ... 幫我的貪靚囡卸妝

【Biolane】源于古希臘語,含義是【生命的開始】...希望帶給嬰兒更多健康呵護




純水滋潤潔膚露 (BB 卸妝水)
Pure H2O cleanser and moisturizer
HK$118 / 400ml





  • 麥氛護®專利保濕配方保護肌膚水脂膜自然平衡。
  • 經過專業皮膚醫學檢測,富含柔嫩潤膚成分(小麥胚芽油富含維他命E),加固水脂膜,清潔同時保護寶寶嬌嫩肌膚,保濕鎖水。
  • 無皂配方,這款新型的植物配方保證了免沖洗清潔的安全性,清潔之後無需沖洗,pH值接近皮膚天然值,即使多次清潔也不會刺激和損傷寶寶肌膚。
  • 不含防腐劑Paraben。可用於敏感肌膚。





本來是用來清潔 BB 的肌膚的
後來媽媽發現都可以用來卸妝,大小小朋友一起用喔!!!




BB 都用得的 ... 連包裝都成支奶樽咁




只要扭一扭,就可以倒出潔膚水 ... 非常方便




使用方法:將卸妝 BB 水倒在化妝棉上,抹去妝物即可,無需用水沖洗

只要輕輕一抹,就可以抹走妝物
不用水也可以卸得好乾淨,好清爽
又不會有黏黏笠笠的感覺 ... 仲好滋潤
成份天然溫和,好似囡囡咁嬌嫩的肌膚,無引致敏感

總括來講,效果非常滿意 ... 卸妝快,又乾淨,又滋潤 ... 啱哂冇耐性小朋友




雖然我無化妝的習慣,但都習慣每天用卸妝 BB 水來卸防曬品
可知道防曬品也要用卸妝水至可以徹底卸除的

這支 Biolane 卸妝 BB 水就最適合我喇
 ...  囡囡及媽媽都可以一齊用 ... 一支搞掂哂 !!!



http://www.facebook.com/#!/biolane

http://www.biolane.hk/tc/product_details/bh20exp.html

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子