UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年12月28日 星期二

X'mas Lunch Buffet @紅磡海逸君綽酒店

X'mas Eve 同一班同事到紅磡海逸君綽酒店食 lunch buffet
聖誕的日子 HK$358 + 10% 都抵的
食物好新鮮,種類又多

冷盤有青口、蝦、煙三文魚、翡翠螺、生蠔和龍蝦仔




肥美又新鮮生蠔 ... 因為去得快,不停添加的




我地食buffet 好少食沙律,今次因1為想試呢個咁特別的沙律醬汁而食的
睇見都開胃的顏色,甜甜的芒果沙律醬 ... 但味道好淡囉,我唔多鍾意




所以我都是配番好穏陣的黑醋沙律醬




my favour ... 龍蝦湯配薄餅




好出色的咖哩羊和印度飯 ... 好羶的羊肉,但我超愛呢




即煮的湯餃子




也是即煮的上海担担麵




好多甜品 ... 賣相不錯呢






差不多全部甜品都試過呢

我最愛這款蛋白芒果蛋糕 ... 超鬆軟,軟綿綿得像綿花

上次有我愛吃的榴槤千層,不過今次得芒果千層都不錯




蘆薈蜂蜜果凍 ... 有粒粒的蘆薈粒及滋潤的蜂密,好想食多杯

士多啤梨慕絲撻 ... 用脆皮朱古力載著香甜的士多啤梨慕絲,好特別




最後,食杯三色雪糕 ... 好滿足的一餐




食飽飽,就到了交換禮物的環節
同事好有心思 ... 將抽奬的紙仔印得好精美,仲附有一支珍寶珠




我的禮物 ... 消煩箱一個




希望這個消煩箱真的可以幫我 ... 消除煩惱喇

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子