UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年12月23日 星期四

好合我心意的 sweet sweet 聖誕禮物 ~~

認識我的朋友都知我為食的
所以送禮物比我唔需要太傷腦筋的
... 送食得的禮物就最啱我喇

全部都食得的 ... 是好 sweet sweet 古古力




Godiva 朱古力 ... 全家都鍾意食的




WOW ... 我的至愛 85% cocoa-cacao




好 kawaii 的日本年糕 ...

未煮過日本年糕,唔識煮 ??? 煎、抄、蒸、炸???
你地有冇好提議???




呢包咁 cutie 的聖誕禮物係咩???




原來是來自日本神戶的 ...

日本人的包裝真的細緻到無話可說 ... 連包裝袋及盒上面的圖案是一套的




裡面是 Almond Cookies ... 大大粒的杏仁加上脆脆的曲奇 yummy yummy




想送禮物比我 ???
不用費神去想,送食得的就可以喇 !!!

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子