UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年7月7日 星期三

惠康就嚟有公仔換 ... 史力加 x DreamWorks 好友大頭公仔系列



昨日是家姐仔的生日
我和傻爸特別請了半日假期同佢慶祝生日
今年的生日活動都好特別的 ... 有史力加同佢一齊慶祝

我邊有咁利害 ... 邀請到史力加同家姐慶祝生日???
其實咁啱今日有幸獲邀參加
惠康獨家推出全亞洲首套「史力加與DreamWorks好友」大頭公仔新聞發佈會‏




惠康獨家推出全亞洲首套


大頭公仔系列
 
 
去到發怖會 ... 除了有傳媒外,仲有 bloggers 及小朋友們
每人有一份好醒神、紅卜卜的資料夾
裡面當然是今次發怖會的資料




我呢兩隻企唔定的小魔怪 ... 點會乖乖地等
貪玩到跟住爸爸跳舞




玩了一陣之後 ... 發怖會就開始喇

發佈會的佈置好卡通
好多夢工場的的卡通電影《史力加萬歲萬歲》《荒失失奇兵》《功夫熊貓》
















今日的司儀是新城電台的 DJ BOB
他的衣著勁襯今日的活動 ... 黃色 T-shirt + 紅色波鞋 = 惠康超級市場的 logo 顏色




今個暑假,惠康響應暑期世界級猛片史力加熱潮
獨家呈獻全亞洲首套、亦是唯一一套「史力加與
DreamWorks好友」大頭公仔
幾位小朋友及史力加好友大頭公仔行住 catwalk 進入會場‏








一套 8 款的大頭公仔,每款公仔全長 7-9 吋,size 剛好可放入小朋友的背囊比佢地帶出街;又可以帶埋佢地去旅行,都是影相的好拍擋;或者放在辧公室在枱頭擺設。
  • 今年暑假上映的《史力加萬歲萬歲》主角史力加驢友貓貓薑餅人
  • 《荒失失奇兵》的獅子阿力斑馬馬提
  • 《功夫熊貓》的熊貓阿寶飛虎女





在惠康購物每滿 HK$60,即獲印花一個 ... 50 個印花可免費換領大頭公仔一隻

印花將會在今個星期五開始派發 (即由 7月9日至 9月16日)




呢個
全亞洲限量版 20 吋超大頭史力加公仔 ... 係咪好想要呢??
它是今日玩戲環節的禮物 ... 問題我全部都識答
... 可惜冇我份 > . <







唯有寄望另一個送現金卷環節 ... Bingo Game ... 又落空了




好彩 ... 仲有一份大會送贈的紀念品 ... 多謝惠康
家姐勁鍾意呢隻《功夫熊貓》的熊貓阿寶
仲話佢地兩個同一日生日喎 ... 昨晚仲要攬住牠瞓




點少得同今日的出席嘉賓 史力加先生合照




有興趣的朋友
記住由今個星期五起上惠康掃貨 ... 換印花喇
 

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子