UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年7月6日 星期二

我家公主今日生日 ... 又大一歲喇 ~~

我家公主今日生日
之前佢已經話想搞個生日會,同班親朋一齊慶祝
仲話想要一個好靚的公主生日蛋糕 ... 好似呢個咁 ↓



但呢個 3D 公主生日蛋糕要成 HK$700 ... 佢 4 歲生日已經訂過一個喇
---------------------------------------------------------------------------------
家姐 4 歲生日會,可以去呢度重溫
http://hk.myblog.yahoo.com/estertingho/article?mid=1479
------------------------------------------------------

由於家姐生日當日是星期二
表姐及表哥們要返學,不可以同佢慶祝
所以表姐提議提早在星期日同表妹仔慶祝生日
表姐一早買好生日蛋糕收埋屋企
我們一家只是話去表姐屋企玩 ... 保持神秘 ... 唔同家姐講慶祝的事
到佢玩玩下遊戲


我地拎個蛋糕出嚟 ... 唱生日歌
佢成個呆左 ... 不知所措 ... surprise



我覺得呢個 Italian Tomato 的 Chocolate Mousse Cake 好食過 Awfully Chocolate 個蛋糕
D 朱古力冇咁甜 冇咁膩 又有幾粒士多啤梨 ... 食多兩件都冇頂住

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子