UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年7月3日 星期六

朱古力誘惑 ~~

女士們對朱古力真係又愛又恨
愛它甜蜜幸福的感覺 ... 但又恨它令我地變肥

有了它就唔會令我地變肥 ... 又可以感受到朱古力果種甜蜜幸福的感覺

SENSATION chocolatSENSATION chocolat 一個創新的美妝品牌,甜而不膩的可可香味,及溫和不刺激的天然成份,讓SENSATION chocolat 一上市即造成歐洲市場的熱烈迴響,在法國、英國、比利時、瑞士、西班牙等國,都受到極高的評價。

『可可』是上帝賜予人類最棒的禮物。『可可』內含豐富的多酚、維生素及礦物質等,是最天然的抗氧化劑,能讓肌膚保持明亮水嫩感。

部份資料來自官方網頁 可參考 www.cheerycare.com.hk




牛奶可可幸福沐浴乳/牛奶可可甜蜜幸福乳/可可蜜油 30ml@ (HK$300)Shower gel / Body Milk / Message Oil 30ml@




牛奶可可幸福沐浴乳 Delices O Chocolat (Shower Gel)
香味選擇:黑巧克力/牛奶巧克力/薄荷巧克力/柑橘巧克力/榛果巧克力
主要成份: 可可Vegebios ®、咖啡因、鐵、鎂等

我呢支是 ... 牛奶朱古力味
好似食落肚的朱古力一樣,有5 種口味咁多,實有一款啱你 ~~




啡色的沐浴乳 ... 不只質感及顏色同朱古力奶一樣,又散發一陣濃濃的朱古力香味

只須 5 角硬幣的份量,已經可以打出精緻的泡沫,沐浴後全身散發清淡的巧克力香味




牛奶可可甜蜜幸福乳
Chocolat O Lait
(Body Milk)
香味選擇 : 黑巧克力 / 牛奶巧克力
主要成份 : 可可油、蘆薈、Silicone SF、Dimethicone等

我呢支是 ... 黑朱古力味




乳液的質感較沐浴乳濃稠少少 ... 也散發著濃濃的朱古力香味,清爽不黏膩




牛奶可可蜜油
Nectar O Chocolat (Message Oil )
主要成份:可可油、處女芝麻油、杏仁油等
針對肌膚:適合所有皮膚類型,尤其是粗糙,乾燥的皮膚。(孕婦也適合使用)





建議使用方法

用法一:作為按摩油使用,於洗澡或淋浴後塗抹全身,輕輕按摩肌膚如絲般柔軟。
用法二:作為沐浴添加劑,加到水中創造一個豪華的、滋潤的沐浴體驗。
用法三:作為修護治療乾燥或受損的頭髮之用。

雖然是液態油,但一點都唔油膩,清爽得嚟又夠滋潤
 ... 啱哂用嚟急救我對乾裂的雙腳,今夏至有對靚靚腳見人




總括來說,勁愛呢套朱古力沐浴套裝 ...
不單顏色及質感同朱古力一樣,連香味都勁似 ...
真係滿足到我呢種又愛食又怕肥的人 ...
以後日日食朱古力都唔怕肥喇 !!!

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子