UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年6月14日 星期一

泰自遊 ~ 沙美島酒店篇 ... Samed Cliff Resort

介紹今次沙美島住的 resort 先
Samed Cliff Resort (官方網站 http://www.samedcliff.com/)

我地住的 Samed Cliff Resort 離市中心較遠,車程約 5 分鐘,但步行要 15 分鐘的

由於離市中心較遠,也比較靜 ... 超 hea 的 resort



resort 的碼頭




一落快艇見到前面一個個冬菇的小白屋 ... 超興奮








我地就是住呢 D 小白屋 ... 每個 family / couple 住一間小白屋




每日都要經過呢條走廊至返我地的小白屋 ... 成日係度撞到我地的鄰居




呢個就 receiption counter 、又係餐廳 ...




我最鍾意這個對住沙灘及大海的露台,坐在度哂太陽勁正 ... 連家姐都鍾意呀




全部小白屋山都是背山面海 ... 個海景仲非常靚的
呢張相就是從房間的窗影的










如果兩口子嚟沙美島旅遊,不妨租架電動單車代步 ... 抵平的

可惜 ... 我地一家 3 口坐唔到呀

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子