UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年6月3日 星期四

又有口福 ... homemade 紅豆藍苺芝士蛋糕

同事 K 的女朋友又有新傑作

... 益哂我地呢班為食同事

今次又有新包裝 ... 好 pro ...




賣相 100 分 ... 睇到已經流口水 ~~




藍苺芝士蛋糕就食得多 ... 加了紅豆的藍苺芝士蛋糕第一次食




可能我唔鍾意食紅豆 ... 所以 扣少少分 >.<
加上紅豆醬搶哂藍莓的味
唔太覺藍莓醬味 ... 藍莓可是我的最愛耶 ... 又扣分 >.<
但底層的餅底及芝士蛋糕就好好味 ... 加番分

我都係鍾意傳統的藍莓芝士蛋糕 ... 守舊的我接受唔到新菜色 ^.^


沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子