UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年6月10日 星期四

泰自遊 day 2 pm ~ 沙美島 ... 暢游 + 美食

2010 年 2 月 17 日 〈年初四〉下午 @沙美島


又車又船折騰了幾個鐘,終於到了水清沙幼的沙美島

入房放下行李,即刻爭取時間去沙灘玩沙玩水








在沙灘游完咸水,再去游池游個淡水泳先

受過之前在沙巴四圍搵沙灘玩具的教訓,今次準備充足

... 有水泡、浮水手肘、連水槍都帶埋 ~ ~





之後,就去市中心食晚飯

我地住呢間 resort 離市中心較遠,車程約 5 分鐘,但步行要 15 分鐘的

我地高估了自己的能力,游完一輪水,居然為了慳少少車錢 ... 行到攰死了

但好彩有 D 靚景補番數 ~ ~




嚟到泰國梗係食地道泰菜

open kitchen 由切餸到抄的過程,一目了然






炭燒雞脾 ... 咁吸引,梗係要 order 2 隻




海鮮冬蔭公 ... 勁多蝦 ... 好好味




泰式抄菜 + 抄通菜




泰式生蝦刺身 ... 好爽口、好鮮甜,最出色都係個酸辣醬汁,加埋生蝦好夾的




一定以為呢個係煎魚餅 ... 錯!!!
其實是煎蝦餅 ... 但我覺得都係炸蝦餅好食 D




炸蝦餅 ... 外層的脆漿及香港食的唔同,但好脆 ... 好好食




成餐飯最失敗是呢個明爐魷魚 ... 賣相已經唔得,魷魚仲要 "林" 的 > <
下次都係食燒魷魚穏陣 D




泰式抄金邊粉 ... 太濕喇,唔夠乾身,D 金邊粉一 "pat pat" 咁,好彩有花生碎令到 D 粉好香好好味




估下呢個咁 grand 的器皿有咩用 ???




....

....

....

是用嚟裝白飯的





食完飯見到沙灘有火舞表演睇 ... 又拋火炬又玩火球,好精采的




沙灘邊有很多食店及酒吧,可以坐在沙灘邊食邊欣賞表演 ... 但消費當然會貴少少喔

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子