UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年3月23日 星期二

食得放心 ... 來自大自然的 Melvita 蜂蜜糖 ~~

Melvita 呢個牌子 ... 大家可能比較陌生 
因為 Melvita 去年12月才在 IFC 開設第一間,亦是香港現時唯一的專門店
原來它是 1983 創立的,更是法國天然有機護膚品牌的領導者
(Melvita = "MEL" 是拉丁文蜂蜜的意思 + "VITA" 是生命力的意思)
它的產品有逾 250 項 ECOCERT 有機認證,符合法國環保有機護膚品的標準
 
 
除了有機護膚品,亦有一系列的個人護理用品及保健食品
因為創辦人本身為養蜂專家及品牌名稱的由來,我揀了蜂蜜糖果作為第一個試食品
呢輪天氣乾燥,可以滋潤喉嚨 ... 正
 
 
蜂蜜糖果有三種味道
全部都是低卡路里,不含人造糖、色素及防腐劑
~ 絶對天然,食得放心
 
             蜂蜜味              ‧                 松樹汁液蜂蜜糖果                     ‧  尤加利樹蜂蜜糖果    
 
BA 姐姐好好人,我地一家四口試食完
最後決定買一家大細連小朋友都食得的原味 ~ 蜂蜜味
 
 
HK$60 一盒 200g ... 好似好貴,但有好多粒,多到數唔到 ... 絶對抵食的
一打開蓋,勁香的蜜糖及庶糖味,聞到都潤 .... 我兩隻小魔怪勁鍾意食
如果大人食可以揀有松樹汁液或尤加利樹味 ~ 兩款都有薄荷,涼涼地比較似嚨糖
我自己就鍾意尤加利樹味 ~ 有尤加利的香味、蜜糖味、庶糖味、又有涼涼的薄荷 ... 但為了兩隻小魔怪,犠牲少少喇
 
BA 姐姐好好人,好有耐心講解產品,又唔介意我周圍影
在門口比我發現好得意的動物造型 bathing soap
細細件,獨立包裝,每包一款動物造型 ~ HK$20 一件
 
 
下次可以試埋蜜糖及護膚品


而家至 3月31日列印張 coupon,去中環 IFC 專門店有 2 包試用裝呀
http://beauty.esdlife.com/article/content.php?category=beautynews&id=3485/




沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子