UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年3月28日 星期日

我的結婚周年禮物 ^^

好快又一年,眨眼結婚咁多年了
往年的結婚周年都是外遊,順道慶祝結婚周年
由於今年公私兩忙,加上囡囡又要求一齊慶祝 ... 所以今年留在香港
結婚多年,都老夫老妻冇特別安排慶祝的節目,連禮物都冇準備
反而,囡囡非常雀躍,一早問我地結婚周年的日期,又話要準備禮物比我地
又周圍同人講,連她的幼稚園老師都知道我地的結婚周年

囡囡等了好耐的 "爸媽結婚周年紀念日",終於到喇!
早上一起床,她同細佬仔好乖巧咁送了香吻,祝賀我地 "結婚周年快樂"
... 仲有禮物的 ... 就係她親手畫的賀卡

呢個是信封面 ...

 

呢張就係囡囡親手畫的賀卡
雖然唔係畫好靚,但真係好 sweet ~~ 多謝囡囡 ,爸媽好鍾意呢張卡

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子