UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年3月25日 星期四

活龍蝦、安格斯肉眼鐵板薄燒定食 ~ Ichikawa@又一城

呢輪真係做到死,好彩有餐鐵板餐順番條氣

同事 K 同個客食完一致讚好,所以特登驅車去又一城食晏喇

冇錯 ... 係食午餐,唔係晚餐 ... 鐵板午餐 yeah

本來諗住坐 bar ,望住 D 生猛龍蝦及師傳係度表演咁食晏 ... 幾嘆呀

但又唔夠我地坐,唯有坐番 table ... 都好的,唔洗吸咁多油煙

 

哈 哈 ... 我梗係揀最貴的 "鐵板活龍蝦 + 安格斯肉眼薄燒定食"

 

沙律 ~ 酸酸的粟米什菜沙律好開胃



重頭菜嚟喇 ~ 鐵板龍蝦 ... 得半隻咋,不過好新鮮好鮮甜 ... yummy



主菜 ~ 安格斯肉眼鐵板薄燒、炒飯及味噌湯



仲有甜品的 ~ 紅豆糕 / 雲呢嗱雪糕
我就兩款都食哂 ... 大食嘛

唔食牛的同事 K 的魚生飯 ~ 勁多魚生,七彩繽紛的魚生勁吸引



食完餐晏,飽到呢 ... 真係想瞓陣先

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子