UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2019年4月28日 星期日

【2019 首爾近郊遊】首爾 食記 ♥ It's My Toy Drink !!! 飲得。睇得。又玩得的 Melody & Kitty 積木造型果汁

【2019 年 3 月。首爾】


每次去韓國一定到這間 Paris Baguette Cafe
食件 Cheese Ice Cream 和嘆杯包裝可愛的 Cafe Adagio 紳士和淑女咖啡
今次還搵到我至愛的 ... My Melody ... 造型果汁







Paris Baguette Cafe 是韓國連鎖麵包店,分店遍佈韓國各地
除了麵包、蛋糕、咖啡、果汁,也有雪條和雪糕 ...









現在是士多啤梨當季的時候
推出了多款季節限定的士多啤梨包點 ...
迷你士多啤梨牛角包、士多啤梨泡芙、士多啤梨麵包 ...







有時 shopping 逛到累會入去食個包嘆杯咖啡或者食條雪條
休息一陣都不錯的 ~~



今次首爾之程比我發現 BOTOON 與 Sanrio 聯乘的積木造型果汁
還有我鍾意的 Sanrio Character ... My Melody



BOTOON『It's My Toy Drink』系列時常聯乘不同品牌推出卡通造型積木飲料
早前就有史力加、Pokemon、Kakao Friends ...
今次與 Sanrio 聯乘推出了三款積木造型果汁,分別有 Hello Kitty、My Melody 和蛋黃哥



My Melody 是蘋果汁,Hello Kitty 是 mix berry juice @2,800WON





樽蓋以積木造型設計,飲完可以當積木咁疊起 ... 飲得、睇得又玩得耶 !!!



Paris Baguette Cafe


** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定


。。。。。。。。。。。。 。。。。。。。。。。。。 。。。。 。。。。 。。。。 

【2019 首爾近郊遊】

【2019 首爾近郊遊】韓國 Starbucks ♥ 櫻花杯 ♥ 櫻花咭片包 ※ 買隨行杯送免費咖啡

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子