UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2019年3月14日 星期四

【尖沙咀 食記】樓上悠閒午餐 ♥ The Grill Room

農曆年過後
又要約朋友仔出嚟食個飯傾吓心事

友人今次介紹這間餐廳又唔錯喎 !
位於旺區的尖沙咀方便易搵
由於在商廈的二樓環境較舒服,不會食得好急趕
可以慢慢嘆,好啱邊食傾的我們



我們點了兩份午餐 ... 頭盤 / 餐湯 + 主菜 + 甜品 + 飲品

友人的 ... 薯仔濃湯 +HK$15
我的 ... 巴馬火腿沙律 +HK$15



茄蓉西班牙辣肉腸扁意粉 HK$68



酸酸甜甜的蕃茄蓉加上微辣的辣肉腸,惹味又開胃

 

8 安士肉眼扒配薯角蔬菜 HK$98


牛扒好大塊,上面的格仔網好吸睛 ~~
儍媽點了七成熟,熟成度好啱我的口味
肉質軟嫩、肉味濃郁又 juicy,牛扒下面仲有炒過的蔬菜和薯角

 

最後‧,嘆埋杯靚咖啡和甜品就滿足喇 !!!



甜品 ... 朱古力慕絲蛋糕 +HK$18
飲品 ... Capppuccino +HK$18



The Grill Room。尖沙咀店
香港 尖沙咀 堪富利士道 6-6A 號 爵寓 2 樓




** 以上分享是以我的喜好、口味和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子