UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年11月10日 星期五

【藍田 美食】抵食午餐 + 很特別的流心蟹粉皇 ♥ 尚點 小籠包 上海麵館

在觀塘做完野
朋友仔帶我去了麗港城食上海菜

其實我都是第二次來麗港城
原來由觀塘成業街行過來大約 5 分鐘
現在天氣涼涼地,邊行邊傾一陣就到了



午餐時間,當然就是點最抵食的午市套餐

我們點一客午餐 ...
蒜香四季豆 + 上海擔擔麵 + 豆漿 + 薑茶湯丸 (HK$52 + HK$10)


熱豆漿不太甜,又有豆味

蒜香四季豆清甜爽脆,加上惹味的蒜蓉是一道開胃的前菜 ~~

上海擔擔麵可以揀中辣、小辣或不辣
朋友不太食得辣,所以揀了小辣,辣度不太強,是很輕微的辣度
香濃的湯裡面有花生碎、肉碎和蔥花,幼滑的麵條吸滿惹味微辣的湯,不會有油膩滯



午市套餐由 HK$42 - HK$64 包了前菜、主食、飲品
加 HK$12 可以配油菜 / 上海春卷 (2件) / 鍋貼 (3件)
加 HK$10 仲有甜品 ... 酒釀丸子或薑茶湯丸



雖然午市套餐很抵食
但是我這個蟹痴見到這個秋季限定的蟹粉餐牌,又點會錯過呢 !!!



其實所有蟹粉菜式都好吸引,好想全部食哂 ...
只得兩個人,就先試下金黃蟹粉小籠包和流心蟹粉皇



流心蟹粉皇 HK$58
做法有點似西式的 egg benedict
在上海餅皮上面夾了隻煎至半熟的流心蛋,再在上面鋪滿蟹肉和蟹粉

蟹粉味道甘鮮,單吃較咸
但是配埋鬆軟的上海餅皮和煎至金黃焦香的半熟流心蛋一起食
味道啱啱好,真是很特別的配搭,真是好想再 encore 多一份 ~~



金黃蟹粉小籠包 HK$68 / 一客四隻

至鍾意食蟹粉小籠包,加了蟹粉的餡料味道豐富好多,特別鮮甜又香醇
記住要趁熱食,但是又要小心熱騰騰的湯汁盪嘴





午市套餐 +HK$10 的甜品 ... 薑茶湯丸
店員好醒目,落單的時候特別詢問我們的甜品是否餐後才上
餐後食番碗暖胃的糖水,真是太滿足了 ~~



尚點 小籠包 上海麵館
香港 九龍 藍田 茶果嶺道 88 號 麗港城商場一樓



** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子