UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2016年8月27日 星期六

【名古屋。静岡西自由行】在名古屋和靜岡縣搵到很多我至愛的 ♥ My Melody ♥

一個星期無出文喇 !!!
因為我們去了旅行 ...
要快點出埋名古屋的遊記,至可以出首爾和剛剛的南九州自駕遊
我會要努力 ... 加油 ...

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

【2016 年 2 月。靜岡縣 浜名市 + 名古屋中部國際機場】



其實去了多次日本,唔知系咪我唔知識搵呢 ?! ?! ?! 
每次都只是搵到 Kitty 的精品,My Melody 的真是好少 ...
但今次在名古屋和靜岡縣又比我搵到很多 My Melody 精品、廚具、餐具 ...

雖然唔可以全部買哂返來,不過睇了、摸了和影了 ... 已經好滿足 ~~


除了上篇遊記提及過 ... 在 Seria 100 yen 店發現的 My Melody 用品
在靜岡縣浜松市路經的大型商場內 (正確名稱我都太清楚) 也搵到不少 My Melody 的廚具





情人節期間限定版朱古力 ...











仲有 Sanrio X Godiva 情人節期間限定版朱古力套裝



最後在名古屋中部國際機場也搵到門專賣 Sanrio Character 的店



裡面有不少 My Melody、Hello Kitty、Little Twin Stars、布甸狗 ...
My Melody fans 真是要留番點 $$ 在機場作最後衝刺



連 My Melody 的地拖把都有 ...





** 以上分享是以我的口味、喜好及情況作出分享和感受,一試 / 合用與否請自行決定

【名古屋。静岡西自由行】豐盛傳統的日式早餐 ♥ 館山寺開華亭
【名古屋。静岡西自由行】下雨天最好去 shopping ... 浜松市 ♥ 好好逛 ♥ 好好買
【名古屋。静岡西自由行】品嚐 ♥ 日本三大黑毛和牛 ♥ 米沢牛
【名古屋。静岡西自由行】 買冬甩 ♥ 送鬆弛熊玻璃瓶 ♥ Mister Donut
【名古屋。静岡西自由行】寸又峽溫泉 ♥ 初嚐鹿肉刺身
【名古屋。静岡西自由行】Seria 100 yen 店好好買 ♥ 仲有很多至愛的 My Melody 用品
【名古屋。静岡西自由行】名古屋必逛地標 ♥ 名古屋城
【名古屋。静岡西自由行】景點篇 ● 好好逛的大須商店街 ♥ 大須觀音

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子