UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2014年3月19日 星期三

我愛榴槤 ♡ 馬來榴蓮班戟

上次分享過 我愛榴槤 ♡ 榴槤日式大福 ← 按此重溫
原來,很多網友都鍾意食榴槤
咁 ... 今次又與大家分享最近試的馬來榴槤班戟

 

真是好多謝朋友A ... 買咁多榴槤甜品比我地
除了這盒榴槤班戟,雪櫃還有兩盒日式榴槤大福 ... 可以慢慢嘆囉





這盒榴槤班戟一盒有 6 條 ... 長條狀的
唔似平時食的港式榴槤班戟,包到成個包袱咁
外層是薄薄的班戟皮,裡面包著香滑的忌廉及馬來榴槤肉
榴槤肉及忌廉各半,好香濃的榴槤味,忌廉又不會好甜膩

 

 ** 以上分享是以我的口味及喜好作出分享及食後感,合用 / 一試與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子