UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2013年5月25日 星期六

食好 D ♡ 北海道自助晚餐 ♡ 今佐 Imasa @ The Peninsula

早前被美食達人的美食相片所吸引
去了試這個北海道自助晚餐

雖然一聽價錢真是有點卻步
但在香港的五星酒店 ... 仲要是半島酒店裡面的日式餐廳喎
就豪一次 ... 最多之後幾餐食平 D 囉 ... heeeeee 

 
 
放置食物的地方不大、款式亦不多,但全部都賣相精美
refill 得很快,不會出現爭食物的情況出現


 

先試,日式前菜 ... 木魚絲茄子


日式煮物 ... 切合今次北海道自助餐的北海道毛蟹豆腐及炸芝士

 

北海道點少得鱈場蟹
  

還有我至愛的海膽


刺身 ... 連老公至愛的劍魚刺身都有

 

 這款味付螺好夠味甜甜地,好好食

 

為免紫菜放久變得不脆不好食
手卷及軍艦都是即叫即製的

 

每人有一份主菜,三款任揀
我揀了 日式燒蠑螺


老公揀了烤喜之次 Grilled Kinki Fish
 
 

熱盤仲有好多款式,但都不是我的 favour ,只試了少少
因為我要留肚食 ...

 

WOW ... 半島餅房出品的糕點 ... WOW

Lychee Mousse with Peach Sauce 和 Soya Milk Mango Pudding


迷你版的經典 Strawberry Roll 好鬆軟


Baked Coffee Tart 好似咖啡味的蛋撻,好濃郁的咖啡味好特別

仲有旅遊達人 Tony 話要用手食至滋味的千層酥


七彩繽紛的馬上龍 ... 我又點過錯過呢 ?! ?!

 


食到飽飽之後,我一個人都可以掃哂呢碟馬卡龍就知它有幾好食


最後,食埋雪糕就為這餐豐富的晚餐畫上完美的句號
 

今佐 Imasa 的北海道自助晚餐盛惠 @HK$628(另加一服務費)
逢星期五、六、日晚上 ... 供應至 6 月咋
想試要快 D 打電話去訂枱喇 !!!

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子