UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2013年4月2日 星期二

輕便揹帶

我好冇記性的, 之前應承送條揹帶比個就嚟生的朋友, 但佢個 BB 而家 4 個月大仲要佢提我至記得.

Winnie : Sorry ........ 我今日下午已寄出 2 條唔同 size 及款色的 sling, 相中格仔及直條的布款. 如 size 或布的款式唔啱, 記得話我知, 可以為你 tailor-made 多一條.

我用緊藍色的, 塊布係咪好熟呢?? 冇 錯, 係 IKEA 的窗簾布, 我好環保 KA, 個窗短得滯, CUT 出嚟的布咪 DIY 條揹帶, 個款幾靚, 藍色又易襯衫. 咪睇小呢條揹帶得一塊布唔穏陣, 佢可以揹重 30 磅的 BB, 出街尤其方便, 摺埋放手袋就得. 試過揹住細佬在旺角行街街, 有對夫婦眼望望, 之後仲問係邊度買.


    
 







其實我屋企已經有 N 咁多條各式各樣揹帶, 但生細佬時, 在 internet 見到呢條輕巧易用的 sling 好想買, 但成 HK$300 邊拾得買, 咁啱又揾到個網教人自己車. 有興趣可以跟住指示 tailor-made 一條.  DIY SLING 揹帶

又要多謝姑媽幫手車, 已經跟住 instruction, 但唔知點解車出嚟的 size 都係唔啱, 結果車左幾條, 有長有短.

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子