UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年1月18日 星期一

窩蛋生牛肉 @K11

TST 開了新商場,梗係要去行吓
D 舖頭唔太啱行,就去搵野食
本來諗住去地庫間 "梅林" 食吉列豬扒,但多人到呢
行哂成個場之後,揀了呢間 "牛" ... 因為我地係 "牛魔王"
 
"牛" 是一間西餐廳,燈光暗暗,很有情調的,很適合情侶談心食 candle dinner
 
每枱都有一大籃麵包,有 6 款不同口味 ... 食哂都飽了
 
但配佢獨有的醬料,我地真係食哂成籃麵包
牛油唔洗介紹了
另一碟是 olive oil 及啡色 + 白色的粒粒 ... 原來是地中海口味的醬料,由多種香料 + 芝麻粒 + 鹽混和而成的
食法是先將麵包沾少少 olive oil 再蘸地中海香料食的
有墨西哥香料的羶味及好似新疆的孑然粉的味道 ... 很特別的味道
 
傻爸的蟹肉龍蝦湯 ... 一放低已經聞到勁香的龍蝦味,好想 order 多個自己飲
好清甜及濃郁的龍蝦味,又有勁多蟹肉及龍蝦肉
湯仲跟了三片蒜蓉包配芝士碎及芥末醬
 
傻爸的黑豚肉
好有豬味及好鬆化的豚肉,配埋個好特別的甜酸梅醬 ... 好好味
 
我的主菜終於出場了
一放低時,我真係呆左 ... 窩蛋生牛肉 ... 有冇嚟錯左 ???
 

 
點菜時根本冇心機睇個鬼文餐牌,見 beef tartar with garden salad, bread and potato chips,咁多野食,咁抵就點了
根本冇留意 beef tartar 是生牛肉,但冇理由唔食咁嘥的
將隻生鵪鶉蛋混和牛肉後,當餡料搽上麵包上食
食落口又冇想像中咁恐怖咁血淋淋,反而好有牛味 ... 好好味
個醬料味道又幾特別,有多種味道,酸酸地甜甜地辣辣地咁
原來由十幾種醬料混和而成的,有芥末醬,tobaso及洋蔥粒等
牛肉也是選用澳洲西冷牛扒
 
最後,嘆埋杯咖啡 ... perfect 的一餐
傻爸的 expresso + 我的 coffee  

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子