UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2009年8月17日 星期一

2009-08-17 Lunch buffet @紅磡海逸酒店

早幾日已訂了枱和同事們食 Lunch Buffet,好抵喔 HK$188 再 75 折
 
12 點已執好行裝出發,都唔記得紅磡有兩間海逸酒店,差D去錯
 
我地食果間是黃埔海旁的 紅磡海逸酒店 ‧The Promenade Restaurant
 
我地坐窗口位,對住個無敵海景 ... 正
 
嘩 ... 好多野食呀,同 dinner buffet 差唔多
 
雖然冇生蠔,但大大隻的翡翠螺、青口、凍蝦及龍蝦仔

 
刺身及冷盤


即叫即燒的燒羊架、燒香腸及牛肉串
 
當然不少得燒牛肉
 
仲有佢的咖哩都好好味的

 
平時食自助餐的甜品都是淺嚐的,每款取一件成枱人一人一啖,過吓口癮
 
但今日的甜品超好味,尤其是呢款芒果千層酥,我食了 2 件

 
荔枝果涷、栗子蛋糕


 
泰式甜品

 
杏仁茶、水果

 
除了5 款口味的 Movenpick 雪糕任揀,又可加上朱古力醬、杏仁片及士多啤梨醬等裝飾
 
又有棉花糖棒及杏脯肉點朱古力噴泉
 

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子