UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2024年4月5日 星期五

【2023 日本 東京自由行】橫濱美食│CP值超高。立食現握壽司 ♥ 根室花丸


【2023 年 9 月】

上次去北海道居然冇食到人氣迴轉壽司店『根室花丸』
在橫濱站相連嘅 ...
相鐵 Joinus 嘅伊勢丹超市餐飲區 Food & Time Isetain Yokohamam 
買完公主和姆明咖啡包係超市閒逛嘅時候
居然比我哋見到佢,仲要有位即時入座
雖然不太肚餓又是我哋不太喜歡嘅立食
都入去食番兩件壽司 ~~


在超市餐飲區內嘅店面不太大
大約有 10 個圍著吧枱嘅立食位


食材由北海道最東端嘅根室新鮮直送
開放式廚房可以睇到師傅現場處理食材
睇住師傅即時做好壽司放在面前嘅葉片上
感覺特別新鮮美味 ~~


不過立食點餐嘅方法
對於不懂日文嘅遊客來講就不太方便 ...

因為需要自己手寫要點嘅食物和數量在餐紙上
再交比店員落單 ...
好彩店員都好友善親切,知道我哋不懂日文都會幫我哋點餐


店員也好貼心為我哋送上一大杯冰凍綠茶
係 9 月嘅大熱天喝一杯冰凍綠茶消消暑,真係太爽 ~~


首先點了當日推薦嘅 ...

。花咲蟹軍艦 (370yen)
。炙燒拖羅壽司 (270yen)
。炙燒鮪魚臉頰壽司〈數量限定嘅本鮪希少部位〉(270yen) 
。雙層帆立貝壽司 (370yen)
。拖羅鯡魚籽壽司〈根室特產〉(190yen)


。拖羅壽司 (270yen)
。沙丁魚壽司 (120yen)


。海螺壽司 (270yen) 
。甜蝦壽司 (270yen) 
。活北寄貝壽司 (270yen) 
。八爪魚壽司 (120yen) 


。左口魚裙邊壽司 (120yen) 


立食い寿司 根室花まる〈FOOD&TIME ISETAN YOKOHAMA店〉
日本 神奈川縣 橫濱市 西區 南幸一丁目 5-1
相鉄 ビルジョイナス B1F 
(伊勢丹超市餐飲區內 Food & Time Isetain Yokohamam) 


伊勢丹超市餐飲區 Food & Time Isetain Yokohamam
仲有很多美食好吸引嘅美食 ...


不同配搭嘅便當和七彩繽紛嘅水果三明治 ...



。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

【2023-09 日本 東京 6 天自由行】


。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

My Contact : cheungester@gmail.com (Ester Cheung)

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子