UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2023年11月28日 星期二

【香港四圍遊】九龍灣國際展貿中心。香港插畫及文創展 ♥ 人像速繪


星期日與儍爸去咗九龍灣國際展貿中心嘅香港插畫及文創展
有來自 11 個地區 (香港、台灣、韓國、泰國、中國內地等)
逾 400 個插畫/漫畫、電繪/動畫、角色造型、美術設計、創意設計等 ...

見到現場有人像速繪,我哋又玩吓
坐在靚女畫家前面約 3 分鐘就畫完
儍媽就好滿意,但儍爸話畫到佢好肥喎 ~~


儍爸仲係 @社畜「扮」公室 求咗枝『準時收工』嘅好籤 ~~


@我 ● 思想 MEMY ● THOUGHT 買咗磁石貼和聖誕咭


仲買咗啲靚靚貼紙和紀念品 ~~



** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

My Contact : cheungester@gmail.com (Ester Cheung)

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子