UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2023年1月30日 星期一

【食記】Happy Birthday to me ♥ 我的生日蛋糕


多謝大家的祝福 ~~
又大一歲啦 ~~
多謝在身邊陪伴我的親朋好友 ~~
我的生日願望好簡單,都是希望身體健康 ! 事事順心如意 ~~


最近好多飯聚食咗好多野,肥咗好多 ...
本來唔諗住食生日蛋糕 ...
但是路過 Dalloyau 見到啲蛋糕好吸引 ... 
儍爸又話生日要有儀式感要食生日蛋糕 ...

選擇困難發作的儍媽唔知揀咩好 ...
就點了 6 款不同口味的件裝蛋糕 ...
一次過哂 6 款口味,超滿足 ~~


● 朱古力黑森林蛋糕
● 柚子芝士蛋糕
● 菠蘿慕絲蛋糕
● 特濃黑朱古力慕絲蛋糕
● 莓果羅勒慕絲蛋糕
● 經典朱古力棋盤蛋糕


有囡囡愛吃的莓果蛋糕,甜酸好食
囝囝喜歡的朱古力蛋糕,濃郁的朱古力,超邪惡
朱古力黑森林蛋糕也不錯,綿密鬆軟的蛋糕加上酸甜車厘子,好吃不膩口
柚子芝士蛋糕好有驚喜,柚子味好特出
外面圍著果塊朱古力都有清香的柚子味 ~~


** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

My Contact : cheungester@gmail.com (Ester Cheung)

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子