UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2022年11月20日 星期日

【旺角 食記】逛完花墟到花粉熱。食件蛋糕 嘆杯凍飲 ♥ Cafe Hay Fever


逛完花墟 
又去了花粉熱嘆個下午茶 ~~
食件蛋糕嘆杯凍飲,即時爽哂 ~~

有興趣可以去呢度重溫


儍媽 ...

● Iced Passion Plum Tea 熱情果李子茶 (HK$40)
● Japanese Fresh Strawberry Tart 日式草莓餡餅 (HK$78)

餅底鬆化,吉士不太甜,仲有香滑不甜膩的忌廉
配埋酸甜可口的士多啤梨,好治療的甜品,如果可以平番點就好喇 !!!



儍爸又點番上次食過軟綿綿的梳乎厘芝士蛋糕 ...

● Peach Orange Soda 蜜桃香橙梳打 (HK$46)
● Souffle Cheese Cake 梳乎厘芝士蛋糕 (HK$48)

 

Cafe Hay Fever 花粉熱
香港 九龍 太子 花墟道 62-64 號 地下uu


** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

My Contact : cheungester@gmail.com (Ester Cheung)

23/9/2022

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子