UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2022年2月11日 星期五

【食記】Happy Birthday to me ♥ 好啱我口味嘅生日蛋糕 ♥ 伯爵茶朱古力蛋糕


上個月尾係儍媽的生日 ~~
又大一歲啦 ~~
我嘅願望好簡單,就是身體健康 ~~
有強健嘅體魄才可以去做想做嘅事 ~~


多謝儍爸揀嘅生日蛋糕 ...
係帝苑酒店 帝苑餅店 嘅 → 伯爵茶朱古力蛋糕


香濃的伯爵茶朱古力慕斯 + 鬆軟的朱古力海綿蛋糕
再加上外層的朱古力漿和金寶脆粒
香甜的朱古力滲出醇厚的伯爵茶香味
入口不太甜、啱哂朱古力控


仲有突然好想食 ...
麻煩儍爸特登去買嘅清真牛肉餅和泰式串燒



** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡 
cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子