UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2021年1月30日 星期六

【自家煮】宅食日常。去年 12 月食事記錄

又到了記錄我的宅食日常的時間喇 !!!


我家三位老細最鍾意食燒肉,所以間中就會食一次 bruno 燒肉
儍爸發辦買餸,在 Don Don Donki 買了和牛、日本森林雞肉和豚肉 ...


朋友送了包蝦皮比儍媽,還話用來炒飯炒菜都得
估不到細細隻的蝦皮用來炒菜又幾好食喎
菜出來的菜多了陣咸香,味道鮮香好味

● 合掌瓜粟米紅蘿蔔豬骨湯
● 蝦皮炒芥蘭
● 煎牛扒


儍爸話想食鵝掌,儍媽即刻上網搵食譜跟著做喇 !
第一次煮出來的冬菇花膠燜鵝掌 ... 
賣相擺到好靚呢 ! 個賣相都騙到人嘅 ...
花膠和冬菇燜得好夠味,但唔知點解鵝掌燜了好耐都唔夠腍 ...
下次要再燜耐啲 ...


天氣涼了,最啱打邊爐啦 !!!


● 粟米魚肚羹
● 氣炸蒜香雞翼
● 蝦皮炒西蘭花


出街買了件瑞士卷返來做下午茶
忌廉香滑不甜膩,裡面還有香甜的芒果,鬆軟好吃


用氣炸鍋做出來的 ... 氣炸日式吉豬扒飯
外層吉外脆皮不太厚,香口脆卜卜又不油膩
很啱家中愛吃香口食物的三隻大小魔怪的口味 

有興趣可以去呢度跟著做 ↓


7 仔買的 Viennetta 千層雪糕做緊「買一送一」優惠
HK$69 有兩盒,還送多把不鏽鋼雪糕刀 ... 好抵食呀 !!!


● 薯仔冬菇燜雞
● 氣炸豆腐
● 蝦皮炒芥蘭
● 水煮蛋


● 洋蔥豬扒
● 氣炸單骨椒鹽雞翼
● 瑤柱節瓜湯


● 金菇豚肉卷
● 鮑汁生菜
● 煎鯖魚


** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡 cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子