UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年8月7日 星期一

【銅鑼灣美食】份量十足的二人前季節限定套餐 ♥ 蕎道樂居酒屋

儍爸與囝囝有活動
咁又比機會我和囡囡撐枱腳 ... 去食儍媽至鍾意的日本菜



路過銅鑼灣廣場第一期隔離的商廈門口
就比這個二人前季節限定套餐吸引著
既有儍媽愛吃的刺身又有囡囡想食的壽司和牛肉鍋
而且價錢又唔貴 ... 

兩人套餐只是 HK$398 
有前菜、沙律、刺身、壽司、小食、鍋物和甜品



一坐下就奉上熱茶和超甜的牛油粟米,真是啱哂肚餓的我倆



先來,配搭好特別的前菜 ...
脆爽的蟹子和蔬菜、拌著鮮味的海膽和酸甜的柚子啫喱,好醒胃呢 !!!



餐套可以在黑松露帶子沙律和蟹王蟹子沙律兩選一
與我一樣是蟹痴的囡囡揀了 ... 蟹王蟹子沙律

原來蟹王是她愛吃的軟殼蟹,仲要是一整隻的炸軟殼蟹
炸到和脆又不油膩的軟殼蟹配上蟹籽和蟹棒沙律,完全滿足到我們兩個蟹痴 ~~



接著就是四品盛刺身 ... 有肥美的三文魚和油甘魚,鮮甜的帶子和甜蝦



壽司有花之戀、池魚壽司、左口魚壽司和蔥吞拿魚卷
全部都是我倆愛吃的口味,而且每款都有兩份,咁就唔會爭食囉 !!!



小食就是 ... 鵝肝多士拼燒
鵝肝好大塊,煎至微焦,油香滿溢,配上脆卜卜的多士一起食,真是太滋味 !!!
記住要趁熱食喔 !!!



一品料理就是 ... 燒汁露筍牛肉卷
鮮嫩爽脆的露筍配上香濃的燒汁牛肉,健康又好味



本來鍋物我想揀磯燒鮑魚海鮮鍋
但是囡囡話想食雪花牛肉鍋,我這個廿四孝媽媽當然要遷就她 ~ ~

其實食到這兒 ...
我們兩個都已經飽到捧著肚皮 ...

但是見到豐富的雪花牛肉鍋,我們又忍不住口 ...
牛肉鮮嫩不油膩,仲有鮮甜的蔬菜,一下子又被我們掃清光



最後,還有甜品 ... 小巧的心太軟作結



蕎道樂居酒屋
香港 銅鑼灣軒尼詩道 499 號 永光商業大廈 地庫



** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子