UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年2月22日 星期三

九龍城不只泰菜好食 ♥ 牛腩都不錯的

九龍城有很多美食
不過,好多時都是去食泰國菜
其實牛腩河都不錯的



本來與囡囡諗住去買餸返屋企煮飯仔
點解個儍妺話肚餓,又咁啱見到坤記門口報章雜誌的介紹 ...


這兒是用供應數量不多,每日屠宰供港的新鮮騸牯牛 
隻隻騸牯牛都要四歲大,因為咁至肥瘦均勻


怪不得這碗坑腩河的肉質特別軟腍,豐膄軟滑,食落去入口即化一樣


好耐無食伊麵,見到餐牌上有 ... 上湯牛筋腩撈伊麵 ... 即點一碟


我這碟的牛腩無坑腩咁肥咁腍,肉質一咬就鬆開,肉膜相連食起來有少少咬口
仲有充滿骨膠原的牛筋 ...


特別吩咐姐姐幫我加多少少腩汁
伊麵不會煮到太腍,彈牙又有油香,吸了牛腩汁好好味

仲有記住飲埋碗上湯,是用牛骨熬製而成的,牛味濃郁,好鮮甜


坤記牛腩
香港 九龍 九龍城 侯王道 2B 號地下



** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享和感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子