UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2016年10月6日 星期四

【澳門遊】美食篇 ♥ 超豐富的自助晚餐 ♥ 澳門 JW 萬豪酒店。名廚都匯

同事上兩個月去澳門工幹時
順道試了澳門 JW 萬豪酒店的自助餐,返嚟大力推介 

我呢位同事的飲食喜好與我好相似
他咁落力推介,今次嚟澳門玩當然要試下喇 !!!



想試的朋友記住預先訂枱,這兒很旺場的,即時 walk-in 未必有位的
我們咁醒目,當然是一早訂了位喇 !!!


我們的座位就在飲品區隔離,一入來就被一樽樽的果汁吸引著
兩隻小魔怪急不及待的去拎了兩樽返來 ... 蜜柑汁和西柚汁
儍爸鍾意果味濃郁又不太甜的蜜柑汁,而我就鍾意酸酸甜甜很開胃的西柚汁
不只果汁任飲,仲有港式奶茶、凍熱咖啡、檸檬茶 ... 任你飲


食物的種類好豐富,分了幾個不同的美食專區,由指定廚師主理
先攻我至愛的『海鮮區』有即開生蠔、波士頓龍蝦、蟹腳、日式刺身 ...

即開生蠔每次只可拎 3 隻,我和儍爸加埋就拎了 6 隻試下先 ~ ~
這兒用的是澳洲生蠔,不太大隻但是新鮮肥美


日式刺身也有 5 款 ... 三文魚、北寄貝、八爪魚、油甘魚和大大隻的牡丹蝦


冷盤的海鮮有 ...  青口、海蝦、蟹腳、波士頓龍蝦、加菲蟹


原隻加菲蟹和蟹腳就啱哂我和儍爸兩個蟹痴,開邊的波士頓龍蝦有很多膏


另一個美食區也有蒸海鮮 ... 翡翠螺、青口、蜆 


食了轉蒸蜆和翡翠螺之後,轉了蒸扇貝,當然要試囉 !!!


點心都好多款式,糯米雞、蝦餃、叉燒飽 ... 
但都是留番 quota 食其它,好似燒和牛、燒羊架、香腸 ...


這大盤鮑魚片真是好吸引
連平時食自助餐不太鍾意食飯類的我,也清了半碗加了 XO 醬的鮑魚海參泡飯


片皮鴨就是兩隻小魔怪的至愛,他們每人都食了幾件呢 !!!
烤鴨不只即烤即片,師傅仲會加埋醬包好至比你,每人每次限拎兩件
鴨件仲暖的,很香又不太油膩,怪不得成晚都咁多人排隊等


仲有好多 ... 麻婆豆腐、楊州炒飯、拍青瓜 ... 豐富到試唔哂 > <


幾肚都好都要留位置食甜品 ...


七彩繽紛的泡芙好吸睛,有朱古力、紅桑子、焦糖、抺茶 ... 真是好想全部口味都試哂 !!!
紅桑莓啫喱幾特別,酸酸甜甜有助消化


澳門 JW 萬豪酒店一樓
Urban Kitchen 名廚都匯 


** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享和感受,一試 / 合用與否請自行決定



【澳門遊】表情巨星 ♥ 兔斯基 10 周年慶生活動 ♥ 躍動世界全運會
【澳門遊】住宿篇 ♥ 休閒。美食。購物。娛樂 ♥ 澳門銀河酒店
【澳門遊】娛樂篇 ♥ 勁歌熱舞。搞笑默劇。鐳射光影 ♥ 百老匯奇幻秀                                                                                   
  

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子