UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2016年4月7日 星期四

5 彩繽紛復活節瀛。真自助餐 ♥ 帝京酒店

復活節假期的最後一日我們去了帝京酒店食了個豐富的自助晚餐
慶祝復活節和我們的 18 週年結婚紀念



復活節為主題當然不少得 5 彩繽紛的復活蛋、復活兔蛋糕、復活節 cupcake ...



先食冷盤,晏點至到甜品
即開生蠔每人每次限取兩隻,鮮甜肥美,當然要拎多幾轉
仲有青口、蝦、長腳蟹、龍蝦拑


刺身有三文魚、吞拿魚、蝦、八爪魚
壽司也有多款選擇,但我只是試了自助餐較少有的火灸吞三文魚壽司 ... 師傅即場炮製的
日式美食還有串燒炸物和天婦羅
我至鍾意串燒煙肉車厘茄,裡面的車厘茄好多汁,吸收哂煙肉的精華仲好惹味 


西式 ... 芝士 ...


中式 ... 燒味、蔬菜煱和片皮鴨
兩隻小魔怪至鍾意即席切片的片皮鴨
鴨肉的皮仲好脆,唔太肥膩,加點甜麵醬再用薄餅包著嚟食,真是好好味的


芝士焗龍蝦每次限取半隻,可以一次過拎完龍蝦,再去隔離埋煎豬柳和和牛
我較鍾意食牛,即叫即烤的澳洲 M5 和牛是薄切的
煎到很香,肉味香濃嫩滑,仲有豐富的油香


熱葷還有咖哩 ...
但是我都是留肚食甜品 


甜品款式好多,除了有睇得又食得的復活蛋、復活兔蛋糕、復活節 cupcake
還有兩隻小魔怪至鍾意的復活雞仔馬卡龍

這個黃澄澄,有很多復活兔的牛奶朱古力佛手柑茶慕絲蛋糕,都好好食的
裡面的餡料有酸酸的佛手柑茶慕絲和甜甜的朱古加慕絲,味道好特別


甜品櫃裡面有多款小杯的甜品,多心的我每款都要試
我至鍾意不太甜但味道濃郁的朱古力慕絲和酸酸甜甜很醒胃的紅桑子白朱古力慕絲


7:30PM 聽到幾下搖鈴聲,原來有甜品推出 ... 火焰雪山
外面的忌廉用火槍燒過,有少少焦脆,裡面是士多啤梨味、咖啡味、雲嗱那味雪糕
食到飽飽地的我們諗住拎一件一起分享,但是太好味,要再添多一件


雪糕是 Movenpick,不只雪糕有很多口味任揀,仲有很多 topping 任加


3 月尾是日本的櫻花季節,這幾款做得咁精緻的櫻花甜品,真是靚到唔捨得食
金時紅豆櫻花卷蛋糕、宇治抹茶櫻花柚子撻、櫻花水信玄餅、櫻花寒天和櫻花麻糬


飲品也是無限添飲,有凍熱咖啡、奶茶和檸檬茶
中式糖水也有滋潤的燕窩桂圓銀耳紅棗茶和燕窩楊枝甘露
桂圓銀耳紅棗茶不太甜,仲有很多桂圓和銀耳,很滋潤 ... 但找不到燕窩 ...


最開心都是小朋友,除了有超甜的棉花糖
復活節期間,還可以製作復活節杯子蛋糕




帝京酒店 花月庭 瀛。真自助晚餐
香港 九龍 太子道西 193 號 帝京酒店 2 樓


** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享和感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子