UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2015年2月6日 星期五

睇韓劇 ♥ 學韓妝 (*^_^*)

現今韓風吹得好勁
很多都迷上了韓星、韓劇、韓妝、韓國食物 ...


我當然都被這股韓風感染到喇 !!!
我至鍾意睇韓劇 ... 除了有靚靚韓星之外
劇中主角的衣著及化妝也會帶動起流行趨勢

所以呢 ... 睇韓劇仲可以學韓妝及服飾配搭
 


 

上次講過我現在正追看男神玄彬及韓智敏主演的《海德哲基爾與我》
好鍾意女主角韓智敏的妝容 ... 自然得嚟又很 sharp

 

 

尤其是她的眼睫毛捲曲得好自然


我都講過韓智敏是我喜愛的韓女星之一
所以都有留意她的近況 ... 她最近成為了 Lancome 代言
還發報了 2015年春妝的海報

 

她使用的當然是出自 Lancome 的產品 ... Lancôme Grandiôse Smudgeproof mascara


在第 5 集中,韓智敏飾演的張荷娜與心儀的羅賓 (玄彬) 約會前
就用了這支 Lancôme Grandiôse Smudgeproof 及 Lancôme Lip lover 愛戀色澤唇蜜#320
化個靚妝去約會


 我最鍾意她的唇妝 ... 玫瑰粉色唇妝 ... 好吸睛,讓整個造型顯得更 sweet

今個情人節及新年,大家可以學下韓智敏打造一個清新亮麗的韓妝




** 以上分享是以我的口味、喜好及情況作出分享及感受,合用 / 一試與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子