UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2014年2月24日 星期一

我愛榴槤 ♡ 榴槤日式大福

我一屋都是榴槤癲
但是有些家庭就好怕榴槤
我個朋友 A 就絶對不能在屋企食榴槤果種
所以每當她想食榴槤就會想起我家囉

這日她就買了這盒日式榴槤大福 ... 與我們分享


一盒有 8 個
外形及做法都似榴槤冰皮月餅


外層是軟糯的粉團,包著馬來西亞榴槤肉,解凍即食 ... 有點似食雪糕糯米滋咁

榴槤香味濃,口感軟滑




不含人造色素、 味精及防腐劑



一盒 8 件的榴槤大福我及儍爸每人只分到一件咋
其它當然比兩隻小魔怪 KO 哂喇 ~~

 ** 以上分享是以我的喜好及口味作出分享及感想,合用 / 一試與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子