UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2013年12月21日 星期六

終於 ... 都收到 ... 芬蘭聖誕老人... 寄嚟的聖誕咭‏

好開心呀
終於 ... 都收到 ... 芬蘭 ... 聖誕老人 ... 寄比囝囝的聖誕咭


由 Santa Claus' Main Post Office 寄出的


裡面是一封 Santa Claus 的信,好有聖誕節氣氛的信箋


講番點解咁好 ... 芬蘭聖誕老人會寄聖誕咭比我地?! ?! ?!

其實,是我呢個儍媽媽比兩隻小魔怪的 surprise
... 可惜,只得一封回信呢
... 家姐果張可以寄失了


其實,是去年的事囉 !!!
去年10月在看到網友寄信比芬蘭聖誕老人
我就用了兩隻小魔怪的名義各寄了張聖誕咭比遠在芬蘭的聖誕老人
希望可以在聖誕節前收到聖誕老人的回信,比個驚喜佢地

網友話大約 2 個月就會收到回信
唔知點解等了約半年 ... 即是今年 6 月至收到回信呀
我收埋到這個月至比這份驚喜佢地

我好有誠意的 ... 仲學人用芬蘭語在聖誕咭上寫祝福語
聖誕快樂及新年快樂 Hyvää juolua ja Onnellista Uutta Vuotta



如果你地都想收到芬蘭聖誕老人的聖誕咭
只要寄張聖誕咭比聖誕老人 ... 記住在咭上寫回郵地址 ... 記住早半年寄呀 !!!
聖誕老人就會寄返張聖誕咭比你喇

TO:
SANTA CLAUS MAIN POST OFFICE
SANTA CLAUS WORKSHOP
VILLAGE 96930
ARCTIC CIRCLE
FINLAND


沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子