UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2012年12月20日 星期四

『她』送我至 Fresh 的聖誕禮物‏

今個聖誕節與 Fresh 好有緣呢!!!

早前在 A BitterSweet Life - Syreeta 網頁抽中了今年第一份聖誕禮物
充滿 Fresh Fresh 果香的聖誕禮物 http://estercheung.blogspot.hk/2012/12/fresh-fresh.html



昨日又收到我的第二份聖誕禮物
是 she.com 的 rosy kit x Fresh 別注版


終於有機會試 Fresh 護膚品
好鍾意品牌的經營理念 ... 「用料天然」
創辦人 Lev 和 Alina 兩夫婦都堅持產品不用化學香料
長期使用都不怕對肌膚造成不良影響



  • Soy Face Cleanser 大豆卸妝潔面乳
  • Rose Marigold Tonic Water 玫瑰保濕噴霧
  • Rose Hydrating Gel Cream 玫瑰保濕啫喱霜
  • Peony Whitening Essence 牡丹煥白潤膚精華
  • Sugar Face Polish 黃糖滋潤亮采面膜 

  
這個精緻又 elegant 的手挽袋
顏色及款式都好百搭
 ... 至啱就是食晏時用嚟裝銀包、電話、tissue 咁
如果你都想擁有一個由 she.com 為你精心而設的 rosy kit
就要留意佢地的消息喇 !!! 


1 則留言 :

  1. 我想問下你個黃糖滋潤亮采面膜 樽底有組號碼數字是幾多,thx!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子