UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2012年12月10日 星期一

我的溫馨.綠聖誕 @香港黃金海岸酒店

又到聖誕 ... 又到聖誕 ...

一踏入 12 月,各大商場及店舖櫥窗都充滿聖誕氣氛




我地一家四口都提前去感受一個『溫馨綠聖誕』
 仲有日本著名漫畫家《手塚治蟲》的經典動畫主角
... 小飛俠『阿童木』、小蘭、 藍寶石王子等
陪我地一齊過 tim





 
 



這些咁可愛的聖誕節造型阿童木
是由日本品牌 tezuka moderno殿堂級設計大師中野史郎先生
特別為各主角重新打造設計的可愛造型

酒店大門及 shuttle bus 都已經換上了富有聖誕 feel 的阿童木等動畫人物佈置

 

 



大堂中央設有立體阿童木裝飾,其他主角亦齊集於此
另外,集團又與 17 間中、小學生合作,將水樽造成環保聖誕樹擺放在酒店大堂
一齊過一個環保又溫馨的綠聖誕


 


酒店內還擺放了多組精美的聖誕薑餅屋,很繽紛呢



Check-in 之後,兩隻小魔怪攬住佢地的『阿童木聖誕禮品』上房間囉

 

兩隻小魔怪在透明水晶電梯內望住酒店大堂漂亮的阿童木聖誕裝飾興奮到呢
 

間房又大又整潔喎  ... 我地一家 4 口住都勁闊落

  

入到房間,今次興奮的不是兩隻小魔怪,而是我呢 !!!
因為我地的房間升級了為 ... 豪華露台海景客房
除了有個大露台,景觀仲要望住豪華遊艇及無敵大海景 ... view 靚到呢 !!!




放下行李後,就帶兩隻小魔怪玩戶外活動
酒店的網球場暫時化身為『跳躍動感樂園』
4 項啱小朋友玩的彈彈床、巨型大滑梯、障礙賽及射龍門的遊戲


也可以在tezuka modemo 阿童木』飄雪照相區
與巨型阿童木拍張飄雪的全家福及一嚐飄雪的樂趣


之後,就步行去了附近的市集 (薈藝街) 逛逛及食晚飯


第二朝的早上真是一個美好的開始
在富有亞熱帶風情的環境食超豐富的自助早餐
... 兩隻小魔怪話有 D 似去了沙巴喎

  

豐富程度可媲美自助午餐呢
有中式點心、粥、即製粉麵
日式麵豉湯、漬物、粥及珍珠米飯等
西式 ham、腸仔、即製奄列及窩夫、多款 yogurt cereal、糕餅麵包等
果汁都有多款任揀,蘋果汁、橙汁、西柚汁、蕃茄汁、荳奶、鮮奶等

食飽飽,在酒店的海濱花園散步,欣賞靚靚海景後

兩隻小魔怪去參加預約了的活動,每節約 45 分鐘
兩項活動都由酒店的導師教授,不須成人陪同的
我地兩老有時間享受二人世界及休息下喇
 
 

 『幸福摩天輪月曆製作坊』
這兩隻就是佢地親手製作的 2013 年月曆 佢地專有,獨一無二的
 

『聖誕美點烹飪教室』
今次教整聖誕薑餅,用自己繪畫的食物盒,裝住親手焗製的薑餅特別美味的



我地這個早來的『溫馨‧綠聖誕』玩得很開心
尤其是兩隻小魔怪呢
好玩到想暑假再嚟過
因為他們好想試下酒店泳池的滑水梯

今個聖誕節未有節目?
不妨考慮過一個「溫馨綠聖誕」

家庭住宿計劃劃詳情:
http://www.sino-hotels.com/Hong_Kong_Gold_Coast_Hotel/tc/Special_Offers/Best_Av_Rate/2012%20Xmas%20Family%20Package_new.aspx

HK Gold Coast Hotel Facebook Fans Page www.facebook.com/GoldCoastHotel

HK Gold Coast Hotel Official Website http://www.goldcoasthotel.com.hk

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子