UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2012年8月2日 星期四

2012 蘇梅泰好 hea … 《出發篇》自選的飛機餐

2012年7月 (Day 1)


工人姐姐放年假返祖家
小朋友放暑假
暑假旺季又未到
貪玩的父母又帶埋兩隻小魔怪外遊囉

 

去邊好呢???

我想去日本食長腳蟹及壽司、shopping、浸溫泉
但兩隻小魔怪要有榴槤食、有靚沙灘及泳池玩水的地方
本來想去檳城食榴槤 但其它景點又不太吸引
而沙巴的榴槤又平又好食、沙灘及泳池都靚 但已經去過2次喎
最後,決定去 蘇梅


機票

由香港去蘇梅有2個方法 乘曼谷航空直航機直到蘇梅或者在曼谷轉機至蘇梅
在曼谷轉機至蘇梅都好的,可以順道在曼谷玩2日嘛
但我一家大小咁麻煩,都是由香港直接飛抵蘇梅方便D
 
 

不過,機票真是幾貴 (成人HK$4,XXX / 小童 HK$3,XXX)

但估不到網上買機票時,可以揀埋飛機餐 ... 仲有很多 很多選擇

我們 3 位成人 2 位小童 ... 揀了 4 款不同的飛機餐
 

 

老公的海鮮餐 ... 白汁海鮮闊條麵,帶子和蝦都好新鮮的

 

我的水果餐 ... 好健康呢 !!!

 

小魔怪的兒童餐 ... 茄汁雞肉通粉
囝囝一上機已經瞓了,由媽咪代吃 ... 好好味呢 !!!


是日精選 ... 白汁龍脷闊麵

 
不會額外有袋禮物包送比小朋友
但有一小包 DIY 直昇機比小朋友砌

 

經過 3 小時航程,11:15am 終於到達泰國的渡假天堂 ... 蘇梅島

 


下篇遊記講下在蘇梅食的第一餐 ... 不辣的冬蔭功你飲過未?

有興趣的話,記住留意下篇遊記喇

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子