UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2012年2月6日 星期一

好食推介 ... 日牛涮涮鍋專門店

今年天氣特別寒冷,最好就是食火鍋
今次試下日本通、「日本村姑」之稱的林慧美有份投資的日牛涮涮鍋專門店


 

每個座位都設有電子爐,一人一鍋,吃得方便之餘,各自選自己喜愛的湯,幾好 !
... 啱哂愛扮大人的囡囡,鍾意食咩就淥咩食
 
 

既然一人一爐,小朋友都可以自選湯底,一家四口就選四款不同湯底試下囉



老公的壽喜燒(Sukiyaki)湯底,味道較濃,甜甜地的甜醬油湯底
日本人愛將牛肉蘸生雞蛋吃,入口滑溜溜


我就鍾意用 Sukiyaki 甜醬油湯底煮烏冬,烏冬吸收了甜醬油好好食的


香滑的豆乳濃湯


豆乳湯要用好細好細火力嚟煮,否則好 "滾瀉"

 

(左) 風靡日本OL界的的骨膠原美肌雞湯                                   (右) 日牛清湯
       將啫喱狀骨膠原加入以蔬菜和雞熬的湯
       據說有美顏效果
       ... 好清的湯,仲有濃濃雞味


有4款牛肉供選擇,最高檔及最貴的日本鹿兒島 A5 霜降黑毛和牛、澳洲穀飼牛肩

但我們點了餐牌至平價的『日牛放題』
有兩款肉任添 ... 澳洲穀飼牛胸腹位 + 美國豬肩


90分鐘日牛涮涮鍋(牛肉、豚肉):成人$128/位,小童或長者$98/位
90分鐘日牛壽喜燒(牛肉):成人$138/位、小童或長者$108/位


首先來了兩盤薄肉及一盤豚肉,兩款都是薄切的
如果要不夠喉,之後逐盤 order

 

雖然此店主打牛肉,但豚肉的賣相及質素都不錯... 我鍾意豚肉多 D


自助吧有 20 款日本鍋物配料任取,有日本芝士豆腐魚餅、年糕、日式油揚、春菊、稻庭烏冬


有我至愛的春菊及日本大蔥


我覺得上面圈住成件三文治咁的魚蛋及蟹柳卷最好食


 汽水亦是任飲,不另收費的


最後,食埋甜品就 perfect 喇 ... 是囝囝囡囡至愛的 yogurt

 
可惜只得一款原味乳酪 ><
但是有 4種色彩繽紛的 topping 任加,超爽


日牛涮涮鍋專門店 Nichigyu Shabu Shabu & Sukiyaki Restaurant
香港九龍鑽石山龍蟠街3號荷里活廣場311A號舖
電話:3102 0122
http://nichigyu.com/

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子