UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2011年1月20日 星期四

陪伴我及她成長的 ... 什果冰


什果冰潤唇膏 ... 相信大家都唔會陌生
一支好用又抵用的潤唇膏
我細細個已經用佢嚟滋潤嘴仔
返學出街都要帶著的 ...
而家連囡囡都用佢嚟滋潤嘴仔
曼秀雷敦什果冰淡彩潤唇啫喱 Mentholathum lipice Colour Glos


淡粉紅色 ... 好自然的顏色,即時有紅潤的效果,令人頓時醒神哂,好啱唔化妝的我


瓶身採用軟膠質料,塗抹時只要輕輕按下就能唧出唇蜜
再配合貼心斜口設計 ... 真的輕易塗抺呢


你睇 ... 連她都輕易搽出靚靚嘴仔
咁 fancy 又帶西瓜味的唇蜜 ← 已經比佢據為已有喇


又要買過支比自己 ... 買咩色好呢???


有興趣可以到曼秀雷敦的官方網頁睇睇
http://www.mentholatum.com.hk/detail.jsp?catid=11|18|25|45&id=52

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子