UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2011年1月13日 星期四

小朋友的健康好幫手 ... Fleet 輝力纖維橡皮糖

現在的小朋友好偏食的,飲食習慣更是多肉少蔬果
纖維不夠梗係無便便,或者便便不暢通 ... 真係好辛苦的
咁...就要出動 ... 小朋友的健康好幫手
Fleet Pedia-Lax Fiber Gummies 輝力纖維橡皮糖
HK$79.9 (60 粒)
適合 2-11 歲兒童,每天服用 1-3 粒


 
含豐富的水溶性膳食纖維
每日 3 粒輝力纖維橡皮糖纖維含量 =  一碗西蘭花
有足夠的纖維,有助促進腸道蠕動,使大便變軟,便便就暢通


使用不引致蛀牙的 Xylitol、不含人造色素及防腐劑 ... 可以放心比小朋友食喇


瓶蓋的設計都好貼心 ... 要大力按下再轉動至開到的
 ... 可以防止為食的朋友任意取食
 ...  咁就唔怕小朋友多吃喇 !!!


咁 CUTIE 的企鵝形狀軟糖 ... 真的人見人愛呢


又到我家兩位小小試食員比意見:

家姐
~ 顏色鮮艷的企鵝軟糖好可愛,唔該哂企鵝仔幫我每天排出便便,肚仔舒服哂
~ 媽咪話食糖會蛀牙的,但係 FLEET 軟糖就例外,現在每天都可以食糖糖喇!!!

細佬
~ 好香的水果味,聞到已經想食,加上糖糖又係我的至愛,當然鍾意喇! 
~ 媽咪仲話食了它便有健康的便便 ... 係真的!!!

仲有媽咪的意見
~ 一瓶 20 日份量的兒童補給品,只量 HK$79.9 ... 確實的物超所值

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子