UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年9月22日 星期三

唔係大肚至做得超聲波測試 !!!

記得第一次接觸超聲波測試是懷孕時
每次檢查都懷著興奮的心情 ... 因為可以見到小 B 耶


原來超聲波也可用作測試骨質疏鬆
我早前有幸獲邀參加「超聲波骨質密度測試」

1. 先量度前臂的長度



2. 塗抺一些啫喱在手臂上,再用超聲波儀器作骨質密度測試



雖然測試後的結果唔太好 ... 我的骨質疏鬆風險指數是中危

原來國際骨質疏鬆症基金會調查發現 ... 大部份亞洲女士只攝取 50% 鈣質




而我亦是其中一位 ...




骨質疏鬆的病徵及後果 ... 駝背及變矮 ... 我唔要呀



要有強健骨骼,就要由現在注意每日攝取足夠鈣質




除了注意每日攝取足夠鈣質,亦要從日常飲食、運動和生活習慣做起


我唔要做中危人士 ... 由今天起我要攝取足夠的鈣質

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子