UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年8月3日 星期二

多謝 neutrogena ... 送我一個美白 facial


好開心 ... 今次有幸參加 HKCOSME x Neutrogena 的活動

被選中成為「Neutrogena 3D 美白體驗」的貴賓

體驗 露得清‧新升級版 ~ 深層美白修護面膜

Neutrogena Fine Fairness Deep Whitening Mask

今次的活動是小組形式 ... 得 4 個 bloggers 咋
仲見到 Meling ... 她的皮膚白白、真的好靚

Neutrogena 美白系列 ~ 全新升級版




還準備了含有豐富營養、對皮膚好好、而又非常貼題的豆漿飲品
...
因為 Fine Fairness 系列含大豆成份 ~~ 一於內外夾攻




嘆完飲品,由 Neutrogena 的 PR 介紹今次的主角 ... Neutrogena 產品
原來 晚上 11 時是敷面膜的最佳時機
因為晚上 12 時至零晨 2 時是黑色素生成的高峰期




仲有一陣將會體驗的全新升級版深層美白修護面膜
最近電視廣告成日聽到樂基兒講 "美白效果夠 long lasting,就算敷完搣咗塊 mask,喺瞓覺嘅時候都好似為每個皮膚細胞繼續敷上隱形嘅美白面膜咁, work足成晚,真正將美白效果伸延"




之後,到獨立房間享受 mini facial
體驗 neutrogean 全新升級版深層美白修護面膜「超貼面」及「last 得耐」美白效果




用的全是 Neutrogena 產品

先潔面 → 磨砂 → 美白精華 → 再敷上 Neutrogena新升級版 ~ 深層美白修護面膜
→ 爽膚水 → 美白防曬




嘩 ... 個面膜真係好貼面,只感覺美容師一敷一拉,三兩下更將面膜緊貼成塊面

獨特的 3D 伸展剪裁 ~~ 真的能緊貼面形,有助 Push-In 多3倍超長效活性美白精華,把大量活性美白精華逐吋逐吋推入至底層,將深層美白效能越級提升。

好耐冇做 facial 喇 ... 邊聽住柔和的音樂,邊敷面膜 ... 很舒服
15 分鐘很快過去,撕去面膜後,美容師輕輕按摩將面上的精華素吸收進肌膚
皮膚感覺好滋潤又唔笠 ...




做完 facial,還有禮物收 ... 多謝 neutrogena




本來每位出席者只送一個跟 3D 美白面膜剪裁一樣的面具
但我貪心的多要兩個,帶回家和兩隻小魔怪一齊設計
設計完仲成為我家牆壁的 decoration

細佬的鬼畫符面具 (左) + 我的設計 (中) + 家姐的自畫面具 (右)




至於更詳細的試用報告,
就要等我試真 D 再報告 ... 記住留意喇

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子