UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年8月9日 星期一

揉合芳香治療的 ... IN ESSENCE 大溪地花香絲柔沐浴露


上次用過 In essence 大溪地花香潤手霜 ... 超愛它濃濃的花香味

有興趣可以到呢度重溫
揉合芳香治療的 ... Tahitian Monoi Hand Cream 大溪地花香潤手霜
http://hk.myblog.yahoo.com/estertingho/article?mid=4599



好開心呀 ... 今次有幸試用埋沐浴露
差一支潤膚乳 ... 就試哂成個系列喇
唔知有冇贊助商可以比我試下呢 ... 好似好貪心 ~ ~

Island Flower Body Care 大溪地花香肌體系列 ~

IN ESSENCE Tahitian Monoi Silk Body Wash 大溪地花香絲柔沐浴露
$129/250ml




蘊含由梔子花及椰子油研製的 Monoi 成份,溫和潔淨、保濕肌膚,使身體每一吋肌膚柔滑滋潤。

配合多款植物萃取物,能舒緩、保濕、平衡及調節油脂分泌,為肌膚締造柔滑如絲的質感。


 



In Essence 是澳洲首屈一指的芳香治療品牌 ~ ~ 揉合芳香治療及全人身心健康概念

~~ 產品也是澳洲製造的 ~~


 



樽蓋上有個圓形的凹位,方便按下取用沐浴露 ... 但改為泵裝更方便取用


 


蘊含 100% 依蘭依蘭、羅馬洋甘菊及茉莉香薰精油
 ... 氣味芳香
,濃濃的 自然的 花香味

淡黃色液體狀的質感 ...





不易打出沐浴泡沫 ... 我想是因為它的成份較天然,冇添加化學成份

    ↓  (左) 加水用手打出的泡沫                 ↓ (右) 加水用沐浴球打出的泡沫


 



試用時間:10 日

皮膚類型 : 中性偏乾


我好鍾意它的香味 ... 一邊沐浴一邊聞著濃濃的花香味,好舒服 好放鬆

蘊含由梔子花及椰子油研製的 Monoi 成份,成份天然溫和

我屬於較乾的皮膚,用一些唔夠滋潤的沐浴露,一定要即刻搽潤膚乳,否則皮膚會感到裂開一樣,但用了呢支沐浴露又冇呢個情況。沐浴後,皮膚好滋潤,好似搽了潤膚乳咁,摸上去仲好滑溜,又冇乾巴巴的感覺 ... 值得回購的產品

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子