UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2009年12月11日 星期五

重慶大廈 ~ 自家烏冬 Jika Udon

最近興食烏冬 ,開了很多手打烏冬店,但一間都未試過
昨日咁啱去 TST 重慶大廈攞試用品


順道去地庫的「自家烏冬 Jika Udon」食晚飯

~~ 終於有機會食即製的讚岐烏冬



亦令我想起之前去日本食的即製讚岐烏冬
丸亀製麵所 石和店

會唔會都係咁好食???

想睇更多我今年3月去日本《東京近郊為食8天遊》的日誌 click 呢度

http://hk.myblog.yahoo.com/estertingho/index?l=f&id=41




講番香港先 ~~~


很多餐廳的手打烏冬都是師傅手打後遠從日本運到,運到香港已是多日後 ~ 怎會新鮮呢?


自家烏冬雖然唔係即製的手打烏冬,但都是即製的機製烏冬 ~~ 新鮮耶!

~~ 顧客更可看到廚房製造及煮烏冬的過程

menu 是我至愛的紫色




又是我至愛的日本 feel 茶杯



薯仔蝦沙律 (配芥末醬汁) ~ 好特別的醬汁,有少少 wasabi 味



天婦羅冷烏冬 ~好抵食,居然有兩隻蝦天婦羅
天婦羅唔油膩,浸完醬汁都冇淋,仍脆卜卜
烏冬鋪在冰上,賣相好靚 ,食落煙韌又有交口



吉列炸豬扒釜揚烏冬 (熱的) ~ 即用木盆盛著熱水浸的烏冬
沾上混和羌+蔥+蘿蔔蓉的醬汁食 ~ 特別喔,冷烏冬的食法,熱食都是第一次

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子