UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年9月15日 星期一

月餅

今年食的月餅都算多, 種類又多

除了傳統的蓮蓉月餅, 金華火腿月, 五仁月, 仲有朱古力月餅, 雪糕月餅及新出的螺旋藻月餅

工人姐姐好好笑 , 將月餅上面的金泊刮去至食, 佢以為果D係紙喎 ~~ 

我話係佢戴著條金鏈的足金嚟, 佢都唔係好信


如果你問我邊間的月餅最好食, 我一定答彩蝶軒的奶皇月餅

因為傻媽第一份工的大家姐每年中秋節一定會買幾盒返公司食

果時公司在金鐘, D 奶皇月餅從對面的太古廣場攞到返公司仲暖烘烘香噴噴

一打開蓋就分哂, 遲 D 都冇得食

對於年紀及閱歷少的傻媽, 呢個包裝精緻的月餅留下深刻的印象

就算離開了該公司, 每年的中秋都要買嚟食


仲有應承了桐桐表姐的雪糕月餅

幾受歡迎呀!!! 

係雪樻拎個月餅出嚟, 所有小朋友即刻坐埋位等食

細佬食完一件, 仲話 "唔夠, 唔夠"   "唔該, 再要"

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子